Sunday, October 26, 2008

Koridor Utara

Kat sini, gaji ikut private..
Boss Besar (CO) angkat RM35k/bulan
Boss Kecik Sikit(SVP) angkat RM20-25k/bulan
Boss Sedang-Sedang (VP) angkat RM15-17k/bulan
Boss Paling Dhaif (M)ambik RM6-8k/bulan
Khadam-khadam dapat tempias RM2-5k/bulan

Fuiyoo..!!
Gaji ikut privatelah...!

Tapi prosedur ikut gomen 100%

Kalo kalian rajin bagitaulah orang besar negara agar kalo diaorg mau buat kerja ikut gomen, gaji pun ikut gomenlah..
Kalau mau gaji besar dan drive BMW, kerje pun kenelah outstanding..

Koridor nih diilham Pak Lah untuk tolong orang susah...
Andai kita teliti objektifnya.. nak naikkan pendapatan petani..
So far, setelah hampir setahun beroperasi, aku cuma nampak mereka berjaya menaikkan taraf pendapatan mereka sahaja..

Porahhhlahh Boss...!!
Gua kencing kubur lu bila lu mampos kelak...!
Lu jgn cakaplah Malaysia tertinggal dengan Thailand lagi.. Lu lah penyumbangnya..!

2 comments:

  1. mak ai... marahnya? tak payah le hangin sgt bro, sampai nak kencing kat kubor dia. time mengundi, pangkah je pihak lain. senangkan?

    ReplyDelete
  2. ucop, kalau tak cukup aku pun boleh tolong kecing juga. tapi sebelum tu kena makan buah genuak dulu.

    ReplyDelete