Sunday, September 21, 2008

Lembah Bujang

Minggu ni aku skip a.k.a ponteng balik ke Kajang
Aku kene gi Perlis, tengok site mau tanam jagung
Aku jumpa Dr Ibrahim dari JPV Putrajaya
Marah pulak dia bila aku kata NFC punya project fail
Bikin abis wang negara aja..
Patut la industri lembu negara tertinggal..
Mentaliti boss suka sapu masuk bawah karpet..

Petang Jumaatnya aku dijemput bukak posa sama KP JPV di Juru,
otw ke Juru aku singgah ke Gurun solat jumaat..
Pasai masih banyak masa, aku melencong ke Lembah Bujang
Last time aku melawat sini masa aku sekolah rendah.. hehe

Tapak Candi..
Masa aku darjah 6 macam ni lah jugak..
Tak berubah pun..


Nih perahu sagor..
dulu org naik perahu ni le susur sungai..
ade banyak bijik diaorg jumpa..
rajin betui diaorg mengorek, takde keje lain gamaknya.. hehe
atau mungkin depa boring tunggu berbuka, buat-buat le korek tanah..


Aku cuba jugak baca ape dia tulis..
Jenuh aku cuba..
Hempeh..! sepatah haram aku tak tau..


Kalo kalian mau berkunjung lepas ni,
Kalian bawalah baju mandi..
Ade air terjun ooo...
Nampak enak pulak ayaq tu jika diteguk lepas penat panjat tangga.. hehe

No comments:

Post a Comment