Tuesday, September 09, 2008

Tag I

Walau Eira tau aku bukannya suka tag-tag ni, dia tag jugak..
Tag bagi petani mcm aku cuma terbayang tag telinga kambing@lembu je...
Sejak bila la pulak wujud tag pada homo sapien ni..?
Tapi untuk tidak menghampakan Eira kawan aku sorang ni, aku blasah je lah..


1)What were you doing 5 years ago
Doing my wife, u can see Adam as the result.. hehe, he's 4 yrs old now..

2)What were the 5 things on your to do list today?
Check Draft Agreement ngan org bela ikan
Check draft agreement org culture EM
Letter to LKIM
My Claims for the past 4 months..
Nih, jawab tag Eira

3)What are 5 snacks that you enjoy? '
ermm.. none..!

4)What are 5 jobs you've had?
farmer, gomen serven, businessman, fisherman and being a husband to mdm canirah yang garang tak hengat..

5 People i want to tag :
errr..?

2 comments:

  1. sib madam canirah garang klu xgarang sure ko buli semedang..hehehe

    ReplyDelete
  2. grr.. dia garang lalu aku maleh nak balik Kajang dah.. uhuks!

    ReplyDelete