Monday, January 09, 2006

Melayu OH Melayu


Melayu yg lupa diri
Posted by Picasa

lepas si Teresa Cock heboh satu meleysia pasal "cinos" yg diketuk-ketampi oleh polis, dia datang lagi dgn satu isu kontreversi... lagi pasal dia dan Polis... aku tak sure naper si Teresa Cock suka cari salah Polis dari tolong polis buat keje... aku pon tak suka sangat ngan polis tapi aku kene ingat jugak kenkadang penat jadi polis melaysia... pak lah bayar gaji tak cukup pasal tu ramai yg kene buat part-time... hehehe...

memula aku malas jugak nak tulis pasal isu ni... tapi lately aku tak tahan ler tengok agama aku, bangsa aku, polis aku di perkotak katik oleh teresa cock, lim kit siang, melaysiakini dan jeffoii... kalo korang tak caya pi tengok website diaorg... diaorg bukan muslim tapi dok sibuk kacau org islam dan melayu atas nama hak asasi dan kebebesan bersuara kepala hotak diaorg...

senyap kes ketampi lepas terbukti dia melayu... melayu aja senyap... cinos tak leh... tapi pak lah dan umnos masih buat buat tak paham... aku bukan anti cinos... tapi aku mmg anti cinos yg seumpama teresa cock, jeffoii dll yg suka masuk campur hal ehwal agama islam...

kes moorthy pon diaorg tak puas hati... dah ikut prosedur... kata prosedur salah.. bagi diaorg yg betul hanya bila moorthy tu diistihar masih hindu... tu yg diaorg nak... buat le mcmana pon... bila melayu masuk kristian... tak de pulak diaorg heboh-heboh... puki mak diaorg ler....

mcm kes melayu gambaq diatas tu... patut diaorg nasihat melayu tu agar insaf.... balik pada suruhan agama... kan tuhan tutup aurat... kalo tak pon pakai le yg sopan sikit... tu baru tuhan duga sikit jer... kene herdik.... kalo tak insaf nak kene bakar kat neraka... dia tak ingat tu... dia dok ingat nak saman polis aja... mati dia lupa... betul la cakap Dr.M... Melayu mudah Lupa...

tapi kalo teresa cock terbaca atau jeff oii terbaca aku harap diaorg jgn ingat melayu lupa kejadian 13 mei.... rasanya melayu yg akil baligh semua ingat.... belum lupa dan tak mudah lupakannya... kalo cinos seangkatan teresa cock terus bermain api takut keharmonian yg pak lah (melayu) dok jaga.... hancur cenggitu aja.... lagipon bukan aku sorang yg dah terasa anginnya... kengkawan aku pon dah angin semacam... kalo jumpa di tempat yg tak de undang-undang dah aku terajang siteresa cock nih...

No comments:

Post a Comment