Sunday, March 22, 2009

Gathering BJ

BJ ni bunyi lucah sungguh noo..
Tapi bukan yang isap anu, ini cerita gathering bicarajutawan.com

Sebagai Mentol Perikanan, aku bertanggungjawab menghadirkan diri lah..
Ujung bulan, org makan gaji mcm aku confirm sengkek..
Sibbaek ade En Azdin kasi tumpang citra dia..
Sampai jugak aku ke Batang Berjuntai aka Bestari Jaya

Syok jugak berkumpul sesekala..
Ade yang mai dari jauh di utara..
Ade yg jauh dari selatan..
Ramai yg dekat2 Kulompo je..

So sikit travia,
Harisfariss tu nama anak arif (kalau pi cari kolam arif)
Idaniel adalah pompuan yang cun (jgn guna Bro.. bro lagi)
Ada celeb yg join, Akhbar (Ex-HB si Rita Rudaini) ngan bini.. pun cun jugak

Aku pun dijemput berucapan lah..
Cerita lebih kurang, rasanya ok kot..
semua nampak pay attention..

Pastu tengok2 kolam Haris...
Tengah tunggu gambaq depa email..
Kang aku post sini..

Abih jam 4, aku tumpang Abg Din balik Loqstaq..
Jam 12 mlm sampai umah.. tak yah mandi, aku ZZzzzzz..

No comments:

Post a Comment